11/03/2011

Caramell - Vild Och Galen [DDM Remix] (Caramell Dansen)

Caramell - Vild Och Galen [DDM Remix] (Caramell Dansen) Video Clips. Duration : 2.80 Mins.


My remix of this amazing Caramell song Download The Remix: w17.easy-share.com See my other remixes on my other youtube account: youtube.com :D High Quality: youtube.com Also see: youtube.com Lyrics: R du vild och galen har du kommit rtt Fr det finns inget annat stt Nr det r min fest Ja d gller det Att vara galen i pannan Slng dig i vggen Hr r typ vilda vstern Fr jag r vild Och galen nu Ja jag r vildare n nn' du sett frut Ja jag r vild Och galen nu Du mste ka Om du vill va' med mig nu Jag har alltid vetat hur det skulle bli Som en magnet drog jag dig hit Hr r jordens drag Men nu knner jag Att vi har softat fr lnge Coolt att du r hr Fr nu ska vi ge jmet Fr jag r vild Och galen nu Ja jag r vildare n nn' du sett frut Ja jag r vild Och galen nu Du mste ka Om du vill va' med mig nu Vild och galen Vild och galen Ja jag r vild och galen nu Ja jag r vildare n nn' som du sett frut Ja jag r vild och galen nu Oa-oa oa-oa Fr jag r vild och galen nu Fr jag r vild Och galen nu Ja jag r vildare n nn' du sett frut Ja jag r vild Och galen nu Du mste ka Om du vill va' med mig nu Fr jag r vild Och galen nu Ja jag r vildare n nn' du sett frut Ja jag r vild Och galen nu Du mste ka Om du vill va' med mig nu

Keywords: caramell, dansen, vild, och, galen, caramelldansen, carameldansen, popotan, anime, music, dance

No comments:

Post a Comment